Livrarea:

Livrarea se efectueaza prin curierul DPD la adresa de livrare mentionata de dumneavostra in Formularul de Comanda afisat in pagina de finalizare comanda.

Livrarea se face prin agentia de curierat  colaboratoare, doar in aria de acoperire si in sediile acestora de pe teritoriul Romaniei.

Atentie! Toate termenele de livrare afisate pe site sau comunicate de catre reprezentantii nostri sunt doar cu caracter estimativ, deoarece acestea pot fi depasite din motive exterioare companiei noastre de ex: intarzieri nejustificate ale agentiei de curierat colaboratoare
Nu ne asumam raspunderea pentru intarzierile si neplacerile cauzate de catre agentia de curierat colaboratoare.

Bijuteriile noastre sunt tratate cu multa atentie si delicatete, ambalate in saculeti din materiale satinate, catifelate sau nylon astfel incat frumusetea atinge perfectiunea.

Acolo unde este cazul, cutiile sunt ambalate intr-un strat suplimentar de hartie sau in plicuri antisoc, pentru a fi transportate in mai multa siguranta.
Bucurati-va cu incredere de shopping-ul online cu spectaculoasele bijuterii bijuterii-ocazii.ro care vor fi livrate, gata pentru a fi daruite cu drag.

Metoda de plata:

Ramburs – plata integrala se efectueaza curierului, la livrare.

Online – plata cu cardul.

Puteti returna un produs in termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestuia.

Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. 

Returul se face cu  certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.

Produsul trebuie să fie însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.

Cum returnezi un produs?

1. a)Completezi formularul de retur pus la dispozitia ta in sectiunea istoric comenzi sau in josul paginii www.bijuterii-ocazii.ro/ Formular de retur. Pentru a putea completa formularul de retur, trebuie sa fii autentificat in contul tau.

b) Prin telefon la nr 0742984014

2. Pregatesti coletul pentru retur, curierul DPD te va suna pentru a ridica coletul in 1-2 zile, la adresa din comanda.

3. In momentul in care primim produsul inapoi, il verificam si facem restituirea banilor in maximum 14 zile.

Cum primesti banii inapoi?

Poti sa primesti banii inapoi in urma returului in contul pe care l-ai specificat in formularul de retur, in termen de 14 zile de la primirea coletului inapoi si a completarii cererii de retur integral (cont IBAN mentionat).  Daca plata a fost efectuata cu card bancar online, restituirea se va efectua in contul respectiv, in acelasi termen de 14 zile calendaristice.

Atentie, serviciul de retur este gratuit doar prin intermediul firmei de curierat cu care colaboram (DPD curier) si nu prin intermediul altor firme de curierat preferate de catre client.

Restituirea se face in termen de 14 zile calendaristice astfel:

Solicitarea de retur este obligatorie si se face la numarul de contact 0742984014 sau pe adresa de mail [email protected] unde ne puteti trimite contul IBAN si numele titularului de cont. De la data trimiterii si primirii contului IBAN si a numelui titularului de cont se va face restituirea sumei aferente produsului returnat in termen de pana la 15 zile lucratoare.

De asemenea ne rezervam dreptul de a refuza sau de a anula orice comanda in cazul in care destinatarul nu raspunde la numarul de contact furnizat in comanda in decurs de 2 zile lucratoare, sau in cazul in care nu se gaseste la adresa si data stabilita si confirmata anterior livrarii.

De asemenea, este foarte important sa ne furnizati datele de livrare corecte si complete (inclusiv numar de apartment si numarul de interfon exact, atunci cand exista) precum si codul postal daca il cunoasteti exact.
Daca aveti si alte mentiuni legate de comanda sau adresa de livrare va rugam sa le specificati in rubrica de comentarii din pagina de „finalizare comanda”.

Daca nu v-a fost livrata comanda in timpul estimat pe pagina produsului, va recomandam sa intrati pe www.dpd.com/ro sau sa sunati in centrala DPD (0212509360) si sa intrebati de numarul awb care insoteste coletul dumneavoastra (dupa ce l-ati aflat de la noi) iar apoi sa cereti informatii in legatura cu pozitia acestuia, inclusiv numarul de telefon al curierului zonal. Din pacate, in unele situatii si perioade mai aglomerate, se intampla sa se rataceasca sau sa nu iasa coletul in livrare din depozit si atunci este posibil sa fie returnat inapoi in sediul nostru.

Ne rezervam dreptul de a anula automat comenzile care nu pot fi onorate din cauza indisponibilitatii destinatarului (telefonic sau la adresa de livrare) sau a altor nereguli constatate in legatura cu acesta.

Echipa Bijuterii-ocazii.ro
[email protected]
Telefon: 0742984014